28.08.2009

Ekstase



Rett før ferien valgte min Packard Bell laptop å streike.
 
Over en lengre periode hadde den begynt å sjangle litt, pådratt seg litt forkjølelse og også bestemt seg for å spise opp ett minnekort. Allikevel hadde jeg sett for meg at den ville bli frisk igjen, og komme tilbake til sitt gamle jeg. 
I stedet valgte den å infisere kameraet mitt med et merkelig virus, samt leke gjemsel med bredbåndet...

Etter disse hendelsene slo jeg meg til ro med at Mr.Packard Bell hadde fått alzimer, og at jeg måtte finne meg i å jobbe på datasalen på skolen. "Det er ikke noe problem!" - tenkte jeg, men etter fire timer i ett murrom med dårlig luft var det bestemt! JEG MÅ HA EN NY MASKIN!!

Det var rask prosess, bestilte på eplehuset.no på onsdag- nå har jeg en Macbook pro 15,4" 2,66Hz på fanget! Det er definitivt en følelse av luksus, glede og ekstase!!

Packard Bell er død, lenge leve Mac !

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, og velkommen inn i en ny og bedre dataverden. Ikke gå i den samme fella som meg og tro at du har blitt dritteknisk og datakyndig, det er bare fordi alt er så lett med mac. :)

    SvarSlett
  2. så bra,Maria. Denne gleder jeg meg til å følge. Apropos tekopp, koselig navn på bloggen din, forresten, så skal ho godeste Bjørg lansere 6 kopper gjennom porsgrunn (husker ikke helt) denne høsten. De har jeg store forventninger til Klem Nina

    SvarSlett
  3. Hmm kan jeg forstå det slik at demses har fått demses en Mac idag?

    (harikkhørtnoeannetennfnisingfraspisestuebordetiheleformiddag)

    SvarSlett